Música i Moodle queda molt lluny?

Avui parlant amb una professora de música comentava “La música al nostre institut la treballem molt en la vessant interpretativa, això vol dir treballar molt directament amb el cos i amb l´instrument, per tant el Moodle aquí queda molt lluny. Si en canvi penso que m´aniria bé per treballar alguns continguts més teòrics, però sense perdre de vista que la música s´ha de viure i per viure-la cal experimentar-la”

Per això he estat cercant alguna experiència per la xarxa per corroborar aquesta afirmació.

Certament, a l´ àrea de música és difícil trobar experiències d´aplicació del Moodle. Malgrat això, sempre hi ha docents de totes les àrees que cerquen recursos per aplicar altres metodologies a l´aula.

Un clar exemple seria la proposta del professors Sandra Coronel i Boris Mir de l´IES Arraona (Sabadell) amb el curs Mozart 2006.

Tal com comenten ” Des del Departament de música, vam pensar que podríem aprofitar el ressò social que té aquesta celebració. Junt amb un grup de professors i d’alumnes del centre, vam preparar moltes activitats a l’entorn de Mozart: en aquest espai, les presentem a tota la comunitat educativa i a tots els amics de Mozart que ens vulguin visitar.

Podeu accedir-hi com a visitant: us convidem a participar-hi activament i a col·laborar amb nosaltres.”

enllaç al curs Mozart: http://www.aulavirtual.arraona.net/course/view.php?id=7

El departament de música d´aquest centre té diversos cursos però no accesibles a convidats

http://www.aulavirtual.arraona.net/course/category.php?id=4


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>